オンラインサロン “Let’s talk!”

概要

りゅうがくせいのみなさん:
しんがたコロナウィルスかんせんしょう(COVID-19)で、いえにいるじかんがながくなっています。5がつ15にちから、Zoomでオンラインサロン “Let’s talk!” をはじめますので、いろいろおはなししてみませんか?

開催日 2020年5月15日(金)~5月29日(金)の間
毎週月曜日~金曜日の9:30~10:30
開催 WEB会議システム(ZOOM)
対象 留学生など
使用言語 英語・日本語
申込方法 下記の申し込みフォームにご入力ください。
申込締切 当日参加申込可

Dear All,
Now we are opening an Online Salon “Let’s talk!” at Zoom Virtual Room from this Friday, May 15th from 9:30am to 10:30am. Under Hyogo’s extended stay-at-home order during the COVID-19 outbreak, we’d be very happy if you come and join us to share your thoughts!

Date 15th - 29th May, Monday to Friday, 9:30am-10:30am
Venue Zoom Virtual Meeting Room
Language English & Japanese
Participants International students
For sign-up Please enter the information into the online form below.
Closing date 29th May

オンラインサロン “Let’s talk!” 申込フォーム

※各項目は全て「記入必須」です。
  All items are required for entry.


Name(first name/ middle name/ last name)
first name

middle name

last name
所属
男性 Male 
女性 Female
その他 Other  
回答しない Do not answer 
応募の理由について
Please write down the reason for the application.
Team G-Naviメンバーとして期待することがあれば、お書きください。
Please write if you have any expectations as a Team G-Navi member.
参加したい「大学コンソーシアムひょうご神戸」の活動についてお書きください。
Please write if you have any activities of The Consortium of Universities in Hyogo which you would like to participate in.


国際交流/international exchange 語学交流/language exchange
就職活動/job hunting 防災活動/disaster management
その他/others

※記入して頂いた個人情報は、大学コンソーシアムひょうご神戸が管理し、事務局からの連絡・案内等に使用します。
  ご了承の上、お申し込みください。
※The personal information you provided will be used to respond to your inquiries or question and to provide information from the Consortium of Universities in Hyogo. Thank you for your understanding.